سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمانِ کسی برای خدا خالص نمی شود، تا آن که خداوند، نزدش از خودش، پدرش، مادرش ، فرزندانش، خانواده اش و هر آنچه از مردم دارد، محبوب تر باشد . [امام صادق علیه السلام]

باران عشق

Powerd by: Parsiblog ® team.
برای رفتن نباید گریه کنم...(چهارشنبه 89 اردیبهشت 1 ساعت 7:4 عصر )

کسی از پشت یاس‌ها عاشقم شده، 

اما من تو را بهانه می‌کنم و عاشق رازقی‌ها می‌شوم.

کسی چشم‌هایم را می‌پرستد و اما من از تندیس نگاه تو نقاشی می‌کشم

و به پنجره اتاقم می‌چسبانم.

کسی برای من تا صبح بیتابی می‌کند و اما من برای شبنم چشمم دلیل بیهوده می‌آورم

و می‌گویم : اشک گل‌هاست.

کسی آن طرف شب صدایم می‌کند و من چشم‌هایم را می‌بندم و به صدای پای شمعدانی‌ها گوش می‌کنم.

باور کن اگر دیر کنی، اگر زودتر سراغ این تنهایی‌هایم نیایی،

خود را با بوی یاس‌ها سرگرم می‌کنم، تمام نقاشی‌ها را پاره می‌کنم

و این بار برای نیامدنت گریه نمی‌کنم. باور کن اگر عاشقم نباشی،

ساده‌تر از این حرف‌ها فراموشت نمی‌کنم.

پس کمی از آسمانت را به من ببخش و ستاره برایم بچین. 

قول میدهم که همچنان عاشقت بمانم!



  • کلمات کلیدی :
  • » شراره
    »» نظرات دیگران ( نظر)


    لیست کل یادداشت های وبلاگ
    عشق ...
    خدا حافظ...شیرین باد عشق...
    برای رفتن نباید گریه کنم...
    حس سکوت...
    به یاد آور خطوط مهربان زیر چشمانت...
    عهدنامه عشق فانی...
    جاده زندگی...
    تنهایی من، همان انتظارم است!
    سال نو مبارک...
    بایست...
    [عناوین آرشیوشده]